Od kilku lat LinkedIn skupia się na tym, aby profil na nim nie był tylko naszym „wirtualnym CV”, ale zachęca nas do tego, żebyśmy tworzyli więcej treści – jest tu bowiem możliwość dodania plików PDF, ankiet, wideo, stories itp.
POLECAMY
Każdy z nas ma także swój personalny Social Selling Index, który mierzy jego siłę na LinkedIn, która zależy od tego, jak dobrze mamy wypełniony profil, czy tworzymy treści, korzystamy z wbudowanych narzędzi LinkedIn i kim są nasi znajomi w sieci.

Jak wynika z badań LinkedIn, podjęte działania doprowadziły do tego, że m.in. w okresie od marca 2019 r. do marca 2020 r.:
- użytkownicy stworzyli o 60% więcej treści,
- generują ponad 1 mld interakcji,
- osiągnięto 23-proc. wzrost wysyłanych wiadomości.
Jeżeli chodzi o Company Page, ona również rozwinęła się w ciągu ostatnich kilku lat – mamy możliwość dodawania różnych formatów treści, tworzenia stories, transmisji na żywo, wydarzeń, podstron produktowych, a także tworzenia reklam, które mogą być bardzo szczegółowo targetowane.
W tym artykule zajmę się reklamą, która może czytelników zainteresować najbardziej – Lead Ad, czyli taką, w której użyt...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!