Reklama na LinkedIn – Lead Ad

Social Media

LinkedIn to popularny na świecie serwis dla profesjonalistów, który aktualnie (styczeń 2021 r.) posiada już 722 mln użytkowników! W Polsce ta liczba oscyluje w okolicach 4,1 mln i z miesiąca na miesiąc rośnie o kilkadziesiąt tysięcy nowych osób. Użytkownik, logując się do niego, tworzy profil osobowy, a jeżeli posiada firmę, może stworzyć Company Page – stronę dla swojej działalności.

Od kilku lat LinkedIn skupia się na tym, aby profil na nim nie był tylko naszym „wirtualnym CV”, ale zachęca nas do tego, żebyśmy tworzyli więcej treści – jest tu bowiem możliwość dodania plików PDF, ankiet, wideo, stories itp. 

POLECAMY

Każdy z nas ma także swój personalny Social Selling Index, który mierzy jego siłę na LinkedIn, która zależy od tego, jak dobrze mamy wypełniony profil, czy tworzymy treści, korzystamy z wbudowanych narzędzi LinkedIn i kim są nasi znajomi w sieci.

Rys. 1. Liczba użytkowników LinkedIn na świecie

Jak wynika z badań LinkedIn, podjęte działania doprowadziły do tego, że m.in. w okresie od marca 2019 r. do marca 2020 r.:

  • użytkownicy stworzyli o 60% więcej treści, 
  • generują ponad 1 mld interakcji,
  • osiągnięto 23-proc. wzrost wysyłanych wiadomości.

Jeżeli chodzi o Company Page, ona również rozwinęła się w ciągu ostatnich kilku lat – mamy możliwość dodawania różnych formatów treści, tworzenia stories, transmisji na żywo, wydarzeń, podstron produktowych, a także tworzenia reklam, które mogą być bardzo szczegółowo targetowane.

W tym artykule zajmę się reklamą, która może czytelników zainteresować najbardziej – Lead Ad, czyli taką, w której użyt...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy