Etapy na ścieżce zakupowej klienta odpowiadają punktom styku w kanałach online. Oczywiście touchpointy są wszędzie i wciąż często nasz potencjalny klient napotyka pierwszy z nich również poza światem online. Ciężko, żeby było inaczej, ponieważ punkty styku to: korespondencja tradycyjna, pocztowa, faktura, ale również punkty obsługi klienta czy biura. Możemy również do nich zaliczyć sklep, produkt czy opakowanie. Zwiększa to pole manewru, jeśli chodzi o działania promocyjne marki. Wszystko rozpoczyna się w świadomości, dlatego w pierwszej kolejności powinniśmy zadbać o to, aby nasz odbiorca dowiedział się o istnieniu naszej marki. Na tym etapie warto podążać za trendami i rozważyć wszystkie „za” i „przeci...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!