Jak znaleźć odpowiedniego twórcę?
Podstawą udanej kampanii jest znalezienie odpowiedniego twórcy, który wiarygodnie zareklamuje nasz produkt, a także trafi do naszej grupy docelowej. Niestety, przejrzenie profilu czy kanału na YouTubie może nie być wystarczające, aby ocenić możliwości interesującego nas twórcy.
POLECAMY
Do szczegółowych informacji i analizy profili w mediach społecznościowych mogą posłużyć takie narzędzia, jak: SocialBlade czy InfluTool. |
SocialBlade. Narzędzie to idealnie sprawdzi się, jeżeli chcemy dotrzeć do statystyk oraz danych z naciskiem na kanały YouTube. SocialBlade uchroni nas przed podjęciem współpracy z twórcami, których zasięgi nie są zbudowane organicznie, tylko zostały zakupione. Wpisując nazwę kanału lub profilu, narzędzie to pokazuje nam, jak zmieniała się liczba subskrypcji czy jak wygląda częstotliwość publikowanych treści oraz ich liczba wyświetleń.
InfluTool. Z narzędzia tego uzyskamy dodatkowo informację o tzw. influencer score. Jest to ocena autentyczności stworzona na podstawie ich autorskiego algorytmu, która pokaże nam stopień, w jakim influencer wpływa na swoich odbiorców. Rozwiązaniem, z którego również można skorzystać, jest...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!