Co się stanie, gdy połączymy największą na świecie markę biżuteryjną, jednego z największych polskich DJ’ów i producentów, którego na Spotify słuchało miesięcznie kilka milionów melomanów oraz bardzo charakterystyczną i utalentowaną polską wokalistkę, zestawianą m.in. z Ellie Goulding? Co najmniej 66 milionów wyświetleń, ale to nie wszystko. W tym artykule opowiem Wam o kampanii „Dzięki, że jesteś” Pandory z udziałem Tribbsa i Lanberry.
POLECAMY
Kontekst, czyli dlaczego to zrobiliśmy?
Swoją działalność Pandora rozpoczęła ponad 40 lat temu jako mały sklep w Kopenhadze, a dzisiaj jest obecna w ponad 100 krajach na całym świecie. Na polski rynek marka weszła w 2009 r., systematycznie budując sieć dystrybucji (obecnie 60 sklepów oraz platforma e-commerce), rozpoznawalność i brand desire. 
Pandora jest firmą globalną, więc dla lokalnego zespołu marketingu w Polsce kluczowe jest zapewnienie jednolitej ekspresji marki zgodnej ze strategią globalną – od komunikacji po rytuał sprzedażowy – tak aby klienci mieli to samo doświadczenie z marką niezależnie od rynku. W praktyce oznacza to przeważający udział assetów globalnych w komunikacji mediowej kampanii. 
„Dzięki, że jesteś/Moje momenty z Pandora” to jedna z pierwszych 100% lokalnych aktywacji, na jakie postawił polski zespół marketingu Pandora, a której wy...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!
 
                                                                                                     


 
             
                         
    
                         
                         
                        