Przychodzi klient do agencji…

Marketing i sprzedaż

Wyobraź sobie, że idziesz do mechanika, który mówi: „Jeśli chodzi o naprawę Pana samochodu, to mam kilka propozycji, niech Pan sobie coś wybierze”. Powiesz, że się nie znasz, i poprosisz, aby coś zasugerował. Ufasz swojemu mechanikowi, polegasz na jego wiedzy i doświadczeniu. Czy tak samo ufasz swojej agencji?

Tylko jedna propozycja?

W projektowaniu nie istnieje nieskończenie wiele dobrych rozwiązań. Najczęściej jest kilka, najwyżej kilkanaście dobrych i tylko jedno najlepsze. To zadaniem agencji jest wskazanie go. Bardzo często nie masz wiedzy i nie musisz jej mieć, by podejmować tego typu decyzje. Lubisz decydować, a jednocześnie chcesz czuć się bezpiecznie ze swoją agencją? Musisz uwierzyć, że jest to grono ekspertów, którzy gwarantują Ci sukces. Projektant lub agencja, którzy przedstawiają kilka propozycji, komunikują, że nie są pewni swoich rozwiązań. Projektują w ciemno, oczekując, że to Ty masz wiedzę, która pozwoli na wskazanie najlepszego pomysłu. Dobre agencje prezentują jedną, maksymalnie dwie linie kreatywne. Otrzymujesz wyselekcjonowane projekty, dlatego nie oczekuj kilkunastu propozycji i zawsze proś o rekomendację agencji.

POLECAMY

„Zrób tak, żeby było ładnie”

Projektowanie jest złożoną dyscypliną, wymagającą bardzo dużych umiejętności i nie ma w niej miejsca na decyzje uznaniowe. To nie jest tak, że jeśli ktoś widzi, że coś jest ładne lub b...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy