Czy oznacza to, że zasada trzech klików jest tylko teorią niemającą odzwierciedlenia w rzeczywistości?
Moim zdaniem nie jest tak do końca. Reguła jest istotnie dużym uproszczeniem i wszystko zależy od jej interpretacji. Jeżeli przyjmiemy, że chodzi tutaj o maksymalne ułatwienie procesu konwersji na stronie, to jak najbardziej może stanowić ono motto projektantów czy osób zajmujących się użytecznością witryn. Przyjrzyjmy się więc, co robić, a czego lepiej unikać podczas tworzenia procesu zakupowego w sklepie internetowym.
W celu zobrazowania zagadnienia opowiem Wam o kilku własnych doświadczeniach wyniesionych z „podróży”, którą odbyłam w sklepach internetowych w ciągu ostatnich miesięcy. I uwierzcie mi, czasami wyprawa przypominała zdobywanie K2 zimą.
POLECAMY

1. Nie wprowadzaj klienta w błąd.
Pierwszym zakupem, którego dokonywałam, była odzież outdoorowa. Było to w...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!