Od pojawienia się w Google Ads nowych formatów, mocno opartych na sztucznej inteligencji (AI), jak Performance Max czy Demand Gen, widzimy też, jak mocno zmieniło się nasze podejście do danych, do ich analizy i przede wszystkim do wykorzystywania ich w działaniach. Dane o użytkownikach to już nie tylko dodatek do kampanii w sieci wyszukiwania i strategie remarketingowe w kampaniach GDN, ale główny punkt kierowania dla kampanii. Odpowiednie wyznaczenie segmentów odbiorców w sygnałach odbiorców kampanii Performance Max to gwarancja sukcesu i pewność, że nasze reklamy trafią do odpowiednich użytkowników. Dotarcie do użytkownika z odpowiednim komunikatem, jak pokazują badania Google czy Meaningful Brands™, sprawia, że użytkownicy lepiej reagują na markę i mają pozytywne odczucia wobec niej, a także czują powiązanie z konkretnym brandem, co jest jednym z czterech głównych wskaźników w osobistych korzyściach według Meaningful Brands (obok ekspresji, inspiracji i kontroli).
W przypadku badań Google możemy czerpać z różnych źródeł, takich jak:
POLECAMY
- Google Ads – dane remarketingowe i analiza statystyk odbiorców oraz rekomendacje Google Ads w zakresie nowych segmentów odbiorców w kampaniach (rekomendacja na bazie AI);
- Google Analytics 4.0 – analiza raportów związanych z atrybutami użytkowników ze strony www czy aplikacji mobilnej;
- dodatkowe, zewnętrzne źródła danych o odbiorcach takie jak profil firm...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!