Najmłodszy headhunter na świecie

Case study

W polskich szpitalach dziecięcych brakuje inwestycji i nowoczesnych rozwiązań. Fundacja K.I.D.S. dąży do ich modernizacji, potrzebuje do tego wiedzy największych ekspertów w Polsce. Jak ich zrekrutować i to za darmo? Dzięki pomocy wyjątkowych headhunterów – dzieci, które doświadczyły, czym są polskie szpitale i które pomogły nam zrekrutować ekspertów spersonalizowanymi filmami na LinkedIn.

Fundacja K.I.D.S., czyli Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali to wyjątkowa fundacja, która wprowadza do szpitali dziecięcych innowacyjne rozwiązania i najnowsze technologie. Ponieważ ośrodków zdrowia nie stać na usprawnienia, które nie są w koszyku świadczeń medycznych pokrywanych przez NFZ, jedyna szansa, żeby unowocześnić obsługę w szpitalach, to zdobyć know-how za darmo. Dlatego K.I.D.S. stale poszukuje wolontariuszy – najlepszych ekspertów w swoich specjalizacjach, którzy zgodzą się poświęcić swój czas na projekty na rzecz szpitali. Jednak dotarcie do nich i przekonanie do współp...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy