Dołącz do czytelników
Brak wyników

Case study

15 marca 2022

NR 62 (Luty 2022)

Najmłodszy headhunter na świecie

0 412

W polskich szpitalach dziecięcych brakuje inwestycji i nowoczesnych rozwiązań. Fundacja K.I.D.S. dąży do ich modernizacji, potrzebuje do tego wiedzy największych ekspertów w Polsce. Jak ich zrekrutować i to za darmo? Dzięki pomocy wyjątkowych headhunterów – dzieci, które doświadczyły, czym są polskie szpitale i które pomogły nam zrekrutować ekspertów spersonalizowanymi filmami na LinkedIn.

Fundacja K.I.D.S., czyli Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali to wyjątkowa fundacja, która wprowadza do szpitali dziecięcych innowacyjne rozwiązania i najnowsze technologie. Ponieważ ośrodków zdrowia nie stać na usprawnienia, które nie są w koszyku świadczeń medycznych pokrywanych przez NFZ, jedyna szansa, żeby unowocześnić obsługę w szpitalach, to zdobyć know-how za darmo. Dlatego K.I.D.S. stale poszukuje wolontariuszy – najlepszych ekspertów w swoich specjalizacjach, którzy zgodzą się poświęcić swój czas na projekty na rzecz szpitali. Jednak dotarcie do nich i przekonanie do współpracy nie jest proste. Zwłaszcza jeśli chcemy, żeby pracowali za darmo. 

POLECAMY

Cel: Zrekrutowanie najlepszych polskich ekspertów w ramach darmowego wolontariatu kompetencyjnego

Gdzie więc znaleźć największych specjalistów od nowych technologii i procesów? Na LinkedIn. To właśnie tam postanowiliśmy przeprowadzić wyjątkową akcję rekrutacyjną, by pozyskać najlepszych profesjonalistów, ale również skorzystać z ich potencjału influencerskiego, promując naszą rekrutację wśród obserwujących ich osób i w ten sposób znacząco zwiększyć jej zasięg i oddziaływanie. W naszej akcji postanowiliśmy zwrócić się po pomoc do dzieci, które mają doświadczenia szpitalne i wiedzą, jak ważna jest nasza misja, by pomogły nam w rekrutacji ekspertów. Tak powstała akcja „Najmłodszy headhunter na świecie”. 
 


Fundacja K.I.D.S. pomaga dzieciom, więc poprosiliśmy, by tym razem to one pomogły nam. Najpierw na specjalnych warsztatach poprowadzonych metodą design thinking zostały wyszkolone przez specjalistów w dziedzinie rekrutacji i autoprezentacji. Następnie wyselekcjonowały z nami ekspertów na LinkedIn i nagrały dla nich 14 spersonalizowanych filmów, podchodząc do każdego eksperta bardzo indywidualnie. To spersonalizowane podejście sprawiło, że kolejni eksperci z wielką ochotą dołączali do Fundacji i dzielili się filmami rekrutacyjnymi dzieci na LinkedIn. Dzięki swoim wielkim zasięgom wypromowali naszą akcję, Fundację K.I.D.S. i przede wszystkim skłonili kolejnych ekspertów do dołączenia do grona naszych wolontariuszy i do pomocy dzieciom. Co więcej, film rekrutacyjny dla Billa Gatesa zmobilizował wiele osób z Polski i świata, by szukać do niego kontaktu. Bill na razie się nie odezwał, ale Microsoft tak.
 

Kto?
Klient: Fundacja K.I.D.S. – Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali
Agencja: Publicis Worldwide Polska:

  • Chief Creative Director: Dagmara Witek-Kuśmider
  • Deputy Creative Director: Sławek Figura
  • Creative Group Head: Bartosz Jeglejewski
  • Creative Group Head: Tomasz Ziemiański
  • Account Director: Małgorzata Szymańczak
  • Producent: Aleksandra Kowalczyk
  • Producent: Cezary Szostek

Podmioty wspomagające:

  • Reżyser: Kuba Zarzycki

MSL: 

  • Senior Account Executive: Agnieszka Płatkowska
  • Senior Advisor: Tomasz Relewicz
  • Prodigi...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy