Cele i parametry jakościowe kampanii brandingowej
Wszystkie działania, które prowadzimy, realizując kampanię brandingową, wynikają bezpośrednio z założeń każdej takiej kampanii.
POLECAMY
Założenia typowej kampanii brandingowej:
- chcemy dotrzeć z komunikatem reklamowym do jak największej liczby osób z wybranej grupy docelowej,
- zależy nam, by komunikat został przez tych ludzi zobaczony i utrwalił się im w pamięci,
- powinniśmy dbać o prezentowanie naszych kreacji w bezpiecznym otoczeniu,
- im tańszy możemy kupić ruch przy utrzymaniu jego parametrów jakościowych, tym lepiej.
Celem każdej kampanii brandingowej jest po prostu odpowiednio duża liczba widocznych wyświetleń reklamy u jak największej liczby osób ze zdefiniowanej grupy docelowej. Istotny będzie więc:
- frequency capping (limit odsłon na jedną osobę w zadanym okresie),
- zasięg kampanii wyrażony w unikalnych użytkownikach, do których udało się dotrzeć,
- widoczność, czyli viewability kampanii.
Wszystkie odsłony muszą być kupowane w bezpiecznym otoczeniu, tj. w pobliżu treści, które nie budzą kontrowersji.
Rynek programatyczny i działające na nim platformy zakupowe (DSP, ang. demand-side platforms) są idealnym miejscem do prowadzenia tego typu kampanii. Dają olbrzymią wygodę obsługi zakupu w jednym miejscu, począwszy od wrzucania i ewentualnego podmieniania kreacji przez dodatkowe możliwości targetowania oraz optymalizacji zakupu w bardzo szerokim zakresie, skończywszy na jednym wspólnym frequency cappingu, jednym spójnym raporcie i jednej fakturze od platform...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!