Dołącz do czytelników
Brak wyników

E-commerce , Otwarty dostęp

20 grudnia 2021

Jak zwiększyć swoją pozycję na rynku e-commerce? Poznaj multistore i wykorzystaj jego potencjał maksymalnie!

0 492

Prowadząc własny sklep internetowy, trzeba stale poszukiwać skutecznych sposobów, by zdobyć jak najmocniejszą pozycję na rynku. Dzięki temu masz pewność, że sprzedasz więcej produktów, co przełoży się na większy zysk. To wreszcie umocni silną pozycję rynkową. Jeśli tak właśnie działasz i chcesz rozszerzyć swoją ekspansję rynkową, warto byś poznał platformę sprzedażową IdoSell, a zwłaszcza opcję multistore. Co to takiego? Dlaczego warto?

Multistore - na czym dokładnie polega? Jak to działa?

Multistore to swego rodzaju multisklep, czyli sieć różnych sklepów internetowych, co w sposób znaczący ułatwia prowadzenie własnego biznesu online. Głównie dlatego, że za pomocą intuicyjnego panelu administracyjnego IdoSell możesz obsługiwać całą sprzedaż. Nie tylko zyskujesz możliwość sprawnego zarządzania wszystkim transakcjami, ale jednocześnie zwiększasz swoje szanse na sukces w e-biznesie. Jak to działa?

Wystarczy połączyć główny sklep internetowy z pozostałymi, by zyskać dostęp do wszystkich najważniejszych funkcji: zarządzania, kontrolowania stanu magazynowego, sprzedaży. To rozwiązanie dla sprzedawców z każdej branży, bo wszędzie takie działanie sprawdza się na medal. A już najbardziej tam, gdzie oferowane są różne grupy asortymentu.

Multistore - intuicyjność i prostota obsługi

Wszystkie kanały sprzedaży bardzo łatwo obsłużyć z poziomu jednego panelu administracyjnego, dzięki temu zamówienia z różnych sklepów są w pełni uporządkowane, bo trafiają do tej samej kolejki, a ta zarządzana jest poprzez nowoczesny system WMS (Warehouse Management System - Magazynowy System Informatyczny). To sprawia, że mamy dostęp do wszystkich istotnych zdarzeń (zamówienia, rejestracje klientów itp.). Mimo wspólnego dla wszystkich sklepów panelu, zyskujemy do dyspozycji duże możliwości w zakresie personalizacji, dzięki czemu nie ma problemu, by zaprojektować ciekawy, oryginalny wygląd, różniący się od innych sklepów. To samo powiemy o praktycznych ustawieniach dotyczących języków i walut. Nic więc nie stoi na przeszkodzie, by oferowane produkty sprzedawać na różnych rynkach.

Mądre przekierowania - klient trafi tam, gdzie powinien!

I właśnie ten ostatni aspekt najbardziej doceniają sprzedawcy prowadzący sklepy pod innymi domenami, oferujący asortyment dla mieszkańców różnych krajów. Moduł przekierowań językowych pozwala wygodnie wskazać, który sklep jest najlepszy dla potencjalnego klienta. Nieważne, w jakich regionach zamierzasz sprzedawać swoje produkty, przekierowania sprawią, że klient trafi na właściwą stronę. Przykładowo: gdy klient z Niemiec wejdzie na międzynarodową domenę (swiat.com) dostanie informację, że dla jego lokalizacji odpowiedniejsza jest domena dedykowana - niemcy.de. Tam nie tylko znajdzie bardziej adekwatną ofertę, ale też inne korzyści, jak dedykowane promocje, tańszy transport.

W IdoSell masz dostęp do intuicyjnego narzędzia, które pozwoli ci samodzielnie ustalić poszczególne przekierowania do sklepów. Co równie ważne, zachowane zostają zasady SEO, więc wszystkie twoje sklepy będą poprawnie indeksowane przez wyszukiwarki Google.

Biorąc te wszystkie aspekty pod uwagę, nie dziwi, że coraz więcej sprzedawców decyduje się na możliwości, jakie zapewnia multistore. To najprostsza, a jednocześnie najskuteczniejsza droga do tego, by zameldować się na innych rynkach i zacząć działać tam z sukcesami!

Przypisy