Dlaczego zatem potrzebujesz strategii i warto poświęcić czas oraz zasoby na jej zbudowanie? Ponieważ stanie się ona przewodnikiem po wszystkich skomplikowanych procesach Amazona dla Twojego e-commerce’u, prowadzącym do pełnego wykorzystania potencjału marketingowego i sprzedażowego – zarówno na polskim, jak i zagranicznych rynkach.
POLECAMY
Zanim zaczniesz budować strategię
Punktem wyjścia do stworzenia skutecznej strategii sprzedaży na Amazonie jest analiza i określenie długoterminowych szans oraz zagrożeń związanych z aktualnym modelem sprzedaży. Być może w wyniku takiej analizy pierwszym krokiem ku budowie strategii będzie… zmiana tego modelu. Przed wyborem porównaj kluczowe aspekty każdego z sposobu sprzedaży na Amazonie (tab. 1).

Warto zaznaczyć, że o ile modele FBM i FBA są ogólnie dostępne dla każdego sprzedającego, o tyle sprzedaż w modelu Vendor dostępna jest wyłącznie na zaproszenie przedstawicieli Amazona –
zazwyczaj dla producentów i właścicieli marek. W dużym skrócie: jesteśmy wówczas odpowiedzialni za utworzenie listingów produktowych, reklamy PPC i terminowe dostarczanie towarów do Amazona w ilościach hurtowych na zasadach transakcji B2B. W zamian na l...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!