Jak wykorzystać SEO i inteligentne kampanie produktowe w branży luxury? Case study Vitkac – Semahead

Case study

W świecie digital marketingu nie trzeba nikomu tłumaczyć, jak wymagająca potrafi być branża produktów luksusowych. Mierząc się z wyzwaniami, które stawia przed nami ścieżka dotarcia do precyzyjnie stargetowanego klienta, musimy wykazywać się kreatywnością i wysoką umiejętnością wdrażania zintegrowanych działań. Z takim właśnie nastawieniem podeszliśmy do obsługi SEO i PPC sklepu internetowego vitkac.com, z którym szeroko współpracujemy od kilku lat, prowadząc działania na kilkunastu rynkach.

Vitkac.com jest sklepem internetowym posiadającym w ofercie marki premium doceniane na całym świecie. Grupą docelową naszego klienta w Polsce są zamożni, świadomi konsumenci branży luxury – przede wszystkim kobiety i mężczyźni w wieku od 18 do 44 lat, będący na bieżąco z modowymi trendami, dla których duże znaczenie odgrywa zakup produktów z najnowszych kolekcji. 
We wrześniu 2019 r., u progu czwartego kwartału, stanęliśmy przed koniecznością realizacji poniższych celów dla rynku polskiego: 
1) Dla SEO:

POLECAMY

  • wygenerowanie 30% wzrostu ruchu organicznego,
  • maksymalne rozszerzenie widoczności witryny na obecne i nowe frazy kluczowe.

2) Dla PPC: 

  • wzrost przychodów o 50%,
  • wzrost średniej wartości koszyka,
  • zmniejszenie CPC,
  • poprawę ekspozycji produktów nieprzecenionych. 

Sprzedaż dóbr luksusowych z pomocą ka...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy