Jeśli zatem chciałeś(-łaś) się z tego artykułu dowiedzieć, jak w nowy sposób projektować działania marki w mediach społecznościowych w 2023 r., to być może będziesz rozczarowany(-a) – powinieneś(-aś) robić to tak, jak realizowałbyś(-abyś) to w 2022 r.: wychodząc od potrzeb biznesowych oraz celów do osiągnięcia za pomocą kanałów social mediowych. Większość „nowości” to bowiem jedynie narzędzia, które należy uwzględnić w realizacji strategii.
POLECAMY
W naszym artykule systematyzujemy najważniejszą wiedzę, pomagając przejść krok po kroku przez strategiczną część planowania działań w mediach społecznościowych.
Od celów biznesowych do celów social mediowych
Mając na uwadze dostępne w social mediach mechaniki działania, projektowane w nich aktywności z zakresu działań B2C można przyporządkować trzem głównym celom:
- zwiększaniu udziałów marki w rynku;
- lojalizacji konsumenta;
- pobudzaniu ruchu we własnych serwisach internetowych.
Trzy cele wyjściowe nie oznaczają, że działań im przyporządkowanych nie da się prowadzić równolegle, czy uz...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!