Jak przygotować skuteczną komunikację B2B na LinkedIn?

Social Media

Planując komunikację B2B lub też szukając wartościowych leadów, w mediaplanie zdecydowanie powinno się uwzględnić LinkedIn. Platformę, która w Polsce ma ponad 4,6 mln użytkowników.

Co więcej, czterech na pięciu z tych użytkowników jest motorem napędowym, decydentem dla rozwoju biznesu w firmie, a siła zakupowa użytkownika LinkedIn jest dwa razy większa niż średnia przyjmowana dla użytkownika internetu. To, co wyróżnia tę platformę spośród innych, to także sposób targetowania, ale o tym później. 

POLECAMY

 

Chcesz lepiej poznać ten temat? Zapraszamy na Konferencję Podatkowo-Biznesową "Jak znacznie zmniejszyć koszty prowadzenia biznesu w 2024 r. po zmianach przepisów podatkowych"!

Od czego zacząć planowanie kampanii? 

Od założenia company page, czyli swojej strony firmowej. Jest to bezpłatne i nieskomplikowane, dlatego nawet jeśli płatną kampanię reklamową mamy dopiero w planach na przyszłość, to i tak możemy zacząć od budowania bazy followersów i komunikacji organicznej. 
Mając już założoną company page, zakładamy konto reklamowe i wtedy możemy...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy