Co więcej, czterech na pięciu z tych użytkowników jest motorem napędowym, decydentem dla rozwoju biznesu w firmie, a siła zakupowa użytkownika LinkedIn jest dwa razy większa niż średnia przyjmowana dla użytkownika internetu. To, co wyróżnia tę platformę spośród innych, to także sposób targetowania, ale o tym później.
POLECAMY
Chcesz lepiej poznać ten temat? Zapraszamy na Konferencję Podatkowo-Biznesową "Jak znacznie zmniejszyć koszty prowadzenia biznesu w 2024 r. po zmianach przepisów podatkowych"!
Od czego zacząć planowanie kampanii?
Od założenia company page, czyli swojej strony firmowej. Jest to bezpłatne i nieskomplikowane, dlatego nawet jeśli płatną kampanię reklamową mamy dopiero w planach na przyszłość, to i tak możemy zacząć od budowania bazy followersów i komunikacji organicznej.
Mając już założoną company page, zakładamy konto reklamowe i wtedy możemy...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!