Emitowanie reklamy (a tym samym finansowe wspieranie wydawcy), która narusza własność intelektualną bądź pozwala na szerzenie mowy nienawiści, ma bardzo duże znaczenie z perspektywy brand safety. Szybki przykład: reklama Samsunga Galaxy S8, która pojawiła się jakiś czas temu na Yahoo.com. Baner bardzo ładnie się komponował na samym szczycie witryny w towarzystwie niewinnego, kojarzącego się z latem topniejącego rożka. Natomiast, gdy zjechało się trochę niżej, do najważniejszych wydarzeń, od razu pojawiały się kontrowersyjne i polityczne treści (rys. 1).
POLECAMY

W 2017 r. Procter & Gamble i Unilever zmniejszyli zaangażowanie w rynek online. Ograniczyli liczbę wydawców internetowych, którzy zagwarantują bezpieczne otoczenie dla ic...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!