Obecnie klienci potrzebują różnych informacji i zachęt, aby zdecydować się na zakup. Wybierając, porównują i analizują dostępne opcje. Wyścig o ich uwagę wygrają te marki i te sklepy, które odpowiedzą na ich potrzeby, a także zagwarantują im doświadczenia zakupowe na wysokim poziomie.
POLECAMY
Jak zdobyć zaufanie klienta i skuteczniej zachęcić go do zakupu w e-commerce?
Oto lista 16 punktów idealnej karty produktu. Prowadzisz e-sklep albo odpowiadasz za sprzedaż online? Sprawdź, ile punktów uzbierasz!
1. Nazwa i unikalny identyfikator produktu
Nazwa produktu w e-sklepie jest kluczowa i ma znaczący wpływ na łatwość wyszukania go w Google. Precyzyjna nazwa ułatwi klientowi (i wyszukiwarce!) domyślenie się, o jaki artykuł chodzi. Dobrą praktyką jest też umieszczenie w nazwie produktu jego kluczowej funkcji.
W przypadku produktów specjalistycznych (części samochodowe, materiały budowlane, elektronika etc.), warto też dodać numer ISBN lub EAN. Pomoże to uniknąć pomyłek i rozczarowań klientów, a także zmniejszy ilość zwrotów.
... |
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!