Horror na żywo, czyli jak serial Omen zawładnął Twitchem

Case study

W ramach promocji nowego horroru z serii Omen na kanałach wybranych twórców na Twitchu zaaranżowane zostały „problemy techniczne”, przez które transmisje na żywo w kulminacyjnych momentach zaczęły się COFAĆ. To pierwsza tego typu akcja, która wymyka się standardowym schematom lokowań na tej platformie i przełamuje „zasady gry” w tym touchpoincie.

Tło/Idea/Insight 

Wiedzieliśmy, że fani horrorów i tak dowiedzą się o premierze kolejnego filmu z kultowej już serii Omen. Chcieliśmy jednak rozszerzyć dotarcie z informacją o kinowej premierze także do innych grup docelowych. Trafiliśmy do badań, które pokazują, że gracze wykazują stosunkowo wysoki wskaźnik affinity index z kategorią horrorów. Dodatkowo gaming charakteryzuje się wysokim zaangażowaniem odbiorców i mnogością niestandardowych możliwości, które możemy dopasować pod niebanalne wyzwanie promocji horroru. Mimo tego, że świat gaming marketingu oferuje marketerom praktycznie nieograniczone możliwości kreat...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy