Jak będzie wyglądał świat bez 3rd party?
Wykluczenie 3rd party z przeglądarek ograniczy behawioralne targetowanie reklam, które jest obecnie jedną z najczęściej wykorzystywanych metod w poszukiwaniu nowych, potencjalnych klientów. Segmenty te były głównie eksploatowane przy prowadzeniu działań programmatycznych, szczególnie w modelu zakupu powierzchni typu open market.
Czarne chmury nadciągają również nad systemy retargetujące. W sytuacji, gdy zlecasz innym podmiotom prowadzenie tego typu działań, mogą one zostać zinterpretowane przez przeglądarki jako wykorzystywanie danych 3rd party. Powoli możesz również zapomnieć o segmentach użytkowników wystawianych przez wydawców, które wciąż można zakupić na platformach reklamowych.
POLECAMY
Jakie mamy możliwości po roku 2023?
Do najczęściej wymienianych scenariuszy, które w niedalekiej przyszłości zostaną zaadaptowane przez branżę, należą:
Reklama kontekstowa (Cookieless), czyli działania reklamowe, które będą dopasowane do otoczenia, w jakim się wyświetlą (dopasowanie do kontekstu witryny). Do łask powrócą słowa kluczowe, a także zawartość witryn – powrócimy do internetu „pierwotnego”.
Priv...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!