Jak AI zmienia komunikację (organiczną/reklamową) w środowisku META?
Szymon Lisowski
CEO, Digital Marketing Lead w Socjomanii – firmie doradczo-szkoleniowej
Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute, prowadzi szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych, MBA i Executive MBA z zakresu nowoczesnych narzędzi marketingu. Prowadzi audyty efektywności działań marketingowych w kanałach cyfrowych, przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii digital zarówno w małych i średnich firmach, jak i w globalnych korporacjach.
POLECAMY
Sztuczna inteligencja (AI) zmienia komunikację w META zarówno w obszarze organicznym, jak i reklamowym na kilku płaszczyznach. Z jednej strony to ciągle doskonalone algorytmy AI, które potrafią analizować ogromne ilości danych na temat zachowań użytkowników, co pozwala na bardziej precyzyjne dopasowanie komunikatów i reklam do odbiorców – treści są bardziej „trafne” i angażujące. W wielu przypadkach AI umożliwia skuteczną automatyzację i optymalizację kampanii, co prowadzi do precyzyjniejszego dotarcia do potencjalnie zainteresowanych grup docelowych, lepszej realizacji celów reklamowych i zwiększenia ROI lub ROAS – szczególnie w seg...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!