„Odrodzenie Leonarda” – studium przypadku kampanii, która miała sprzedać 60 000 biletów na wystawę wynalazków Leonarda da Vinci w okresie od 26 listopada 2017 r. do 3 czerwca 2018 r. w EC1 w Łodzi
POLECAMY
Bilans otwarcia
We wrześniu 2017 r. rozpoczęliśmy pracę nad strategią komunikacji wraz ze wsparciem sprzedaży Wystawy Wynalazków Leonarda da Vinci.
Nasze zasoby startowe, tzw. bilans otwarcia, przedstawiały się raczej mizernie:
- 80 000 zł na obecność reklamową w mediach,
- 7 miesięcy kampanii – wymóg organizatora,
- 5 zdjęć pochodzących z francuskiej wystawy jako materiał wyjściowy do stworzenia przekazu marketingowego,
- wyższa cena biletu – zmiana w stosunku do pierwotnie zakładanej ceny była znacząca – ostatecznie ceny wahały się od 19 zł w tygodniu w taryfie grupowej (najtańsza opcja) do 49 zł za bilet normalny w weekend.
Zadanie wydawało się trudniejsze niż sądziliśmy, ale od czego jest dobra kreacja – dobre pomysły miały w tej sytuacji rekompensować niedobory budżetowe.
Jak podzielić budżet i dlaczego?
Aż 70% budżetu przeznaczyliśmy na w...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!