Na całym świecie z możliwości zakupu samochodu za pośrednictwem platform internetowych można skorzystać u 10 producentów. W Polsce jedną z pierwszych marek, która wdrożyła sprzedaż internetową swoich nowych samochodów, była Škoda. „Kanał sprzedaży digital jest przyszłością branży samochodowej. Nie oznacza to, że salony znikną z rynku, zmienią jednak nieco swoją funkcję. Staną się ośrodkami doświadczeń i jazd próbnych oraz miejscami, z których klienci odbierają zakupione przez internet auta. Już dziś nasz klient może zamówić nowego Volkswagena bez wychodzenia z domu za pomocą platformy sklep.volkswagen.pl” – wyjaśnia Wojciech Usak, dyrektor marketingu marki Volkswagen w Polsce.
POLECAMY


Digit
...- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!