Czy używasz argumentów kontrastujących w swoich ofertach?

Content marketing

Czym byłyby nasze rozmowy, spory, kłótnie bez argumentów? Wymianą niewiele znaczących zdań i oznajmień. Mało istotnych, bo niebędących reakcją na człowieka siedzącego po drugiej stronie stołu albo monitora, zdradzających brak chęci przekonania kogoś do swoich racji.

Być może w tym momencie wydaje się to oczywiste, ale… co, gdybym powiedział, że wiele tekstów ofertowych i reklamowych wprost w naganny sposób pomija sprawę efektywnej argumentacji? Czym więc jest argument? Jedna z definicji mówi, że to fakt lub okoliczność przytaczana w komunikacie celem potwierdzenia lub obalenia tezy.

POLECAMY

Czym są argumenty kontrastujące?

Co mam na myśli? Omówmy to na konkretnym i bliskim dla prawie każdego przykładzie. Wyobraź sobie, że idziesz do laboratorium, ponieważ chcesz zbadać swoją krew. Wchodzisz do gabinetu, siadasz na fotelu, a następnie uśmiechnięta (albo i nie) pielęgniarka pobiera Ci krew. 
Wychodzisz, wracasz do domu i czekasz na swoje wyniki badań. Co dzieje się dalej? W wolnej chwili sprawdzasz je online lub odbierasz następnego dnia od lekarza. 

Teraz zastanów się przez chwilę: 

  1. Kiedy otrzymujesz wynik morfologii, to skąd wiesz, że poszczególne parametry badania są dobre albo złe? 
  2. Czy gdyby obok wartości liczbowej nie było strzałek w górę lub w dół, które informują, że coś jest poza normą, to same liczby byłyby dla Ciebie znaczące?
  3. ...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy