Być może w tym momencie wydaje się to oczywiste, ale… co, gdybym powiedział, że wiele tekstów ofertowych i reklamowych wprost w naganny sposób pomija sprawę efektywnej argumentacji? Czym więc jest argument? Jedna z definicji mówi, że to fakt lub okoliczność przytaczana w komunikacie celem potwierdzenia lub obalenia tezy.
POLECAMY
Czym są argumenty kontrastujące?
Co mam na myśli? Omówmy to na konkretnym i bliskim dla prawie każdego przykładzie. Wyobraź sobie, że idziesz do laboratorium, ponieważ chcesz zbadać swoją krew. Wchodzisz do gabinetu, siadasz na fotelu, a następnie uśmiechnięta (albo i nie) pielęgniarka pobiera Ci krew.
Wychodzisz, wracasz do domu i czekasz na swoje wyniki badań. Co dzieje się dalej? W wolnej chwili sprawdzasz je online lub odbierasz następnego dnia od lekarza.
Teraz zastanów się przez chwilę:
- Kiedy otrzymujesz wynik morfologii, to skąd wiesz, że poszczególne parametry badania są dobre albo złe?
- Czy gdyby obok wartości liczbowej nie było strzałek w górę lub w dół, które informują, że coś jest poza normą, to same liczby byłyby dla Ciebie znaczące? ...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!