Trafne słowa kluczowe
Od powstania wyszukiwarek ludzie przeglądają zasoby sieci, wykorzystując w tym celu frazy kluczowe. Mimo rozwoju mobilnego dostępu i rosnącej popularności wyszukiwania głosowego, Google nadal odpytywany jest za pomocą wyrazów. Dlatego słowa kluczowe to najczęściej pierwszy i najważniejszy element strategii SEO.
Bardzo ważna jest intencja, która chowa się za danymi frazami kluczowymi. Wybierając słowa, powinieneś uwzględnić zamiary i cele odbiorcy treści (rys. 1).
POLECAMY

Dobrym przykładem są „buty” i „buty air force opinie”. W pierwszym przypadku intencja jest nieznana. Nie wiemy zatem, na którym etapie lejka znajduje się internauta. Może go interesować wszystko – od zakupu, przez poznanie historii obuwnictwa, aż do wybrania z szafy stylizacji na wyjście do kina. W drugim przykładzie intencja jest jasna, a szukający znajduje się na etapie rozważania.
Mini-słownik Lejek sprzedażowy Narzędzie, pokazujące kroki, jakie trzeba podjąć, aby stać się Twoim klientem. Typowy lejek składa się z następujących etapów: świadomość, zainteresowanie, rozważanie, zakup i lojalność. Marka powinna dostosować go do potrzeb swojej strategii sprzedażowo-marketingowej. Link earning ... |
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!