Jaką obietnicę złożyć może Podlaskie – region, który jest nieco na uboczu i nie wyróżnia się niczym specjalnym – tak, aby zaznaczyć swój charakter i faktycznie „dowieźć” obiecane doświadczenia?
POLECAMY
Empatia
Wróćmy do tytułowej empatii. Zaczęto o niej mówić w kontekście biznesowym, gdy na popularności zyskiwały metodologie pracy projektowej, takie jak design thinking czy customer development. U podstaw obu leży właśnie empatia.
Jeśli chcesz rozwiązać problem najpierw musisz dobrze poznać ludzi, którym on doskwiera – tak mówi design thinking. Jeśli chcesz stworzyć dobry produkt, wyjdź z biura i zweryfikuj problem, zanim zajmiesz się rozwiązaniem – tak mówi customer development.
Empatia pozwala nam tworzyć treści, które naprawdę trafiają do odbiorców.
Empatia – podwójna skuteczność
Za każdym razem, kiedy planujemy interakcję z odbiorcą (produktu, usługi, komunikatu), powinniśmy go dobrze poznać. Musimy poznać jego wartości, problemy i sposoby radzenia sobie z nimi oraz dowiedzieć się, jaki styl życia prowadzi.
Czy jeśli dobr...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!