Dział: Materiały partnera

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Reklama SMS i MMS – niedoceniane narzędzie, które działa!

W czasach, gdy większość uwagi skupia się na reklamach w social mediach, kampaniach w Google czy współpracy z influencerami, łatwo zapomnieć o rozwiązaniach, które istnieją od lat i wciąż przynoszą świetne rezultaty. Jednym z nich jest marketing SMS i MMS – bezpośrednia forma komunikacji z klientem, która nie wymaga ogromnego budżetu, a potrafi znacząco zwiększyć sprzedaż i lojalność klientów.

W tym artykule wyjaśnię Ci, czym jest reklama SMS i MMS, dlaczego warto w nią zainwestować, jak wygląda w praktyce i co zrobić, aby kampania była skuteczna.

Czytaj więcej

Trendy w e-commerce – czego mogą się spodziewać sprzedawcy w najbliższych latach?

Każdy rok w e-commerce mija pod znakiem innych trendów. My, chcąc utrzymywać przewagę konkurencyjną, musimy wiedzieć, na czym skupiają się konkurenci i co obecnie jest na fali. Sprawdźmy, jakie trendy w branży e-commerce panują obecnie i czego należy się spodziewać.

Czytaj więcej

Od SEO do emocji – jak marketing cyfrowy zmienia się dla firm oferujących przeżycia, a nie produkty - na przykładzie firmy Survivor Group

W świecie, w którym coraz trudniej znaleźć autentyczność, firmy takie jak Survivor Group zyskują przewagę – oferują nie produkt tak jak większość firm, a doświadczenie. I to nie byle jakie doświadczenie: intensywne, przełomowe, uczące sztuki przetrwania, działania w stresie i budowania odporności psychicznej w trudnych sytuacjach. Ale czy marketing cyfrowy nadąża za tą zmianą? Jak promować przeżycia w świecie cyfrowym, w którym pełno jest scrollowania i reklam?

Czytaj więcej

Jak software house pomaga firmom unikać gotowych półśrodków?

Organizacje, które chcą działać sprawniej, szybciej i mądrzej, szukają narzędzi wspierających konkretne procesy, a nie narzucających gotowe schematy. Właśnie dlatego firmy coraz częściej zwracają się do software house’ów, które tworzą rozwiązania dopasowane do rzeczywistych potrzeb, a nie do uniwersalnych szablonów.

Czytaj więcej

SEO vs. AI – czy pozycjonowanie jeszcze działa, a może czas oddać stery algorytmom?

Sztuczna inteligencja zmienia sposób, w jaki korzystamy z internetu – od wyszukiwania informacji, po tworzenie treści. Czy w świecie zdominowanym przez algorytmy i chatboty tradycyjne pozycjonowanie ma jeszcze rację bytu? A może SEO właśnie wchodzi w nową erę?

Czytaj więcej

Kongres PRewolucja 2025/2026 - PR jako strategiczne narzędzie biznesu

Już 1 grudnia 2025 roku w warszawskim Sound Garden Hotel odbędzie się Kongres PRewolucja 2025/2026 – najważniejsze wydarzenie dla specjalistów PR, komunikacji i brandingu, którzy chcą przestać reagować, a zacząć wyznaczać kierunki.

Czytaj więcej

Co to jest CRM SaaS i jakie ma zalety?

Jeśli zarządzasz kontaktami, sprzedażą lub działaniami zespołu handlowego, system CRM w modelu SaaS może znacząco uprościć procesy i zwiększyć precyzję operacyjną. Działający przez przeglądarkę internetową, zapewnia dostęp do danych z dowolnego urządzenia bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania. Dzięki integracjom, automatyzacji i zaawansowanej analityce umożliwia pracę opartą na danych i szybsze podejmowanie decyzji. W tym artykule poznasz jego funkcje, strukturę działania oraz najważniejsze zalety dla firm o różnym profilu.

Czytaj więcej

Polski e-commerce pod lupą. Poznaj strategie sklepów internetowych, które zmieniają handel online [e-book]

Jak wygląda przyszłość e-commerce oczami tych, którzy ją współtworzą? E-book „E-commerce Challenge 2025: trendy, prognozy, strategie dla polskiego rynku” to ponad 150 stron rzetelnej wiedzy i doświadczeń 28 liderów topowych sklepów internetowych w Polsce. Publikacja jest efektem współpracy adcookie i brave conferences – firm, które na co dzień wspierają rozwój e-commerce.

Czytaj więcej

Gadżet + konwersja = realny zwrot z markowych upominków. Jak to działa?

Marketing wymaga mierzalnych rezultatów, ale określenie efektywności niektórych działań promocyjnych bywa trudne. Materiały reklamowe generują koszty, a ich rzeczywisty wpływ na decyzje zakupowe nie zawsze jest oczywisty. Gadżety firmowe mogą stanowić narzędzie budujące nie tylko rozpoznawalność marki, ale również wpływające na konwersję. Warto przyjrzeć się mechanizmowi działania tego procesu i sprawdzić, czy przemyślana strategia upominków firmowych może przynieść wymierne korzyści.

Czytaj więcej

Jak skutecznie promować restaurację w internecie?

W czasach, gdy większość decyzji konsumenckich zapada w internecie, obecność online przestaje być dodatkiem, a staje się koniecznością. Dotyczy to także branży gastronomicznej. Właściciele restauracji, którzy chcą pozyskiwać klientów i zyskać ich lojalność, powinni postawić na przemyślaną strategię marketingową. Na czym warto się skupić i gdzie szukać wsparcia w budowaniu silnej obecności swojego lokalu w internecie? Odpowiedź znajdziesz poniżej!

Czytaj więcej

Jak pozycjonować stronę, aby znaleźć się w wynikach wyszukiwania AI?

Rozwiązania sztucznej inteligencji w wyszukiwarkach wyraźnie zmieniają krajobraz SEO. Tradycyjne pozycjonowanie skupione na frazach kluczowych nie jest już jedyną istotną strategią. W nowym modelu wyszukiwania użytkownik często nie klika w linki – to AI podaje mu odpowiedź. Jak zatem tworzyć treści i optymalizować strony, by znaleźć się w odpowiedziach generowanych automatycznie?

Czytaj więcej