Misja a rzeczywistość
POLECAMY
Jak mówi Google, jego misją jest „uporządkowanie światowych zasobów informacji, tak by stały się powszechnie dostępne i użyteczne”. Facebook zaś deklaruje: „Wspieramy ludzi w budowaniu wspólnoty i łączeniu świata ze sobą”. Przyglądając się deklaracjom dwóch internetowych gigantów, dostrzegamy dążenie do łączenia ludzi i upowszechniania dostępu do informacji. Jednocześnie jednak, każdy z nas doświadcza codziennie działania ich algorytmów, które decydują o tym, jakie treści będą nam się wyświetlać.
Każdemu internaucie Google prezentuje nieco inne wyniki wyszukiwania, tych samych haseł. Firma wykorzystuje wiele różnorodnych źródeł danych, aby każd...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!