Przygotuj się do pracy nad tekstem
Prawie 2 bln stron internetowych – tyle aktualnie witryn znajdziemy w internecie. Do szukanych w sieci informacji najlepiej podejść z pewną dozą niepewności. W czasach dezinformacji łatwo zgubić się w oceanie nieprawdziwych newsów. Rzetelne przedstawienie informacji to jeden z punktów etyki dziennikarskiej. Jednak pisząc teksty, walczysz nie tylko o przestrzeganie zasad, ale również o pozycję w wynikach wyszukiwania.
W idealnym świecie do pisania tekstów na strony internetowe zatrudniałoby się ekspertów z dziedziny, którą ma się przedstawić. W rzeczywistości, owszem, zatrudnia się ekspertów, ale najczęściej z tworzenia treści, a nie z prawa, automatyki, medycyny, architektury czy innych. SEO copywriterzy, redaktorzy, dziennikarze, korektorzy znają się na gramatyce, interpunkcji, technikach perswazji, optymalizacji treści pod SEO, a nie na plastyce zastawki aortalnej, różnicach między sprężarką tłokową a beztłokową czy tego, który hosting najlepiej wybrać.
POLECAMY
Pamiętaj
SEO copywriter w kilka godzin nabywa ogólną wiedzę, którą ekspert w tej dziedzinie zgłębiał przez kilka lat.
Research do tekstów SEO w praktyce
- Filetype:pdf – po wpisaniu tej komendy do wyszukiwarki Google wraz ze słowem kluczowym, w wynikach pokażą się dokumenty w formacie PDF. Często są to publikacje naukowe, artykuły eksperckie, przepisy prawne, instrukcje obsługi, statystyki, badania. Komenda przydaje się zwłaszcza przy researchu do tekstów medycznych,...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!