
Marketing oparty na koncepcji ABM pozwala wyeliminować mniej wartościowych dla naszej fi rmy odbiorców i zapewnić pełną synchronizację marketingu i sprzedaży już od momentu rozpoczęcia działań. Współpraca tych dwóch obszarów rozpoczyna się bowiem już na etapie budowania i priorytetyzowania listy planowanych do pozyskania klientów lub listy tych, z którymi fi rma planuje zwiększyć dotychczasową współpracę. Ten proces to tzw. prekwalifi kacja leadów – w tradycyjnym marketingu digitalowym ma ona miejsce zwykle już po wygenerowaniu leadu – a w podejściu ABM wybieramy interesujące nas leady, zanim pozyskamy do nich kontakty. ABM to zatem łowy za pomocą włóczni, a nie sieci (rys. 2)...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!