Dołącz do czytelników
Brak wyników

10 marketera

Artykuł | 4 kwietnia 2019 | NR 44
37

OBLICZE ZAWODOWE

Kampania online, która zrobiła na mnie największe wrażenie, to… 
Wciąż myślę o ubiegłorocznej kampanii „Do ostatniego drzewa” dla Greenpeace, która pokazała, jak działania online mogą się przełożyć na kształtowanie rzeczywistości, szczególnie w walce o słuszną sprawę. Poprzez możliwość doświadczenia „na własnej skórze” zagrożenia Puszczy Białowieskiej udało się zbudować świadomość problemu wśród polskich internautów, którzy z kolei bezpośrednio przyczynili się do wstrzymania wycinki lasu. Ta niezwykła akcja została doceniona na całym świecie, my również nagrodziliśmy ją złotą statuetką podczas ostatniej edycji IAB MIXX Awards. A dla nas, działających w branży online na co dzień, to cenny przykład i lekcja. Przez to, co robimy, możemy zabierać głos, a przede wszystkim wpływać na rzeczywiste wydarzenia czy postawy.

Najskuteczniejsze kanały marketingu online to… 

Czy to podchwytliwe pytanie? To, czy dane kanały będą w określonym przypadku skuteczne, zależy przede wszystkim od założonych celów biznesowych, przeznaczonego budżetu czy też kreacji/komunikatu. Specjaliści od e-mail marketingu odpowiedzą, że najskuteczniejsze są e-maile, specjaliści od social mediów, że to właśnie one itd. W jakimś zakresie i w określonych okolicznościach każdy może mieć rację.

Ulubiony miernik sukcesu online to… 

Liczba lajków, bo spośród wszystkich mierników te wywołują najwięcej uśmiechu. A najzabawniejsze jest to, że nadal widuje się takie wskaźniki przy ocenie efektywności kampanii.

Projekt/kampania, z którego/której jestem szczególnie dumny to…

 Zdecydowanie nie jest to jeden projekt. Z dumą patrzę na kampanie polskich organizacji non profit, które miały miejsce w ...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy