OBLICZE ZAWODOWE
Kampania online, która zrobiła na mnie największe wrażenie, to…
Wciąż myślę o ubiegłorocznej kampanii „Do ostatniego drzewa” dla Greenpeace, która pokazała, jak działania online mogą się przełożyć na kształtowanie rzeczywistości, szczególnie w walce o słuszną sprawę. Poprzez możliwość doświadczenia „na własnej skórze” zagrożenia Puszczy Białowieskiej udało się zbudować świadomość problemu wśród polskich internautów, którzy z kolei bezpośrednio przyczynili się do wstrzymania wycinki lasu. Ta niezwykła akcja została doceniona na całym świecie, my również nagrodziliśmy ją złotą statuetką podczas ostatniej edycji IAB MIXX Awards. A dla nas, działających w...
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!