Niezastąpione kompendium wiedzy z zakresu promocji i sprzedaży w internecie.
Magazyn Online Marketing – to nowoczesne czasopismo, w całości poświęcone skutecznemu promowaniu i sprzedaży w Internecie. Dwumiesięcznik jest przygotowywany we współpracy z najbardziej uznanymi marketerami w Polsce, zawiera praktyczne informacje i aktualne wskazówki, dzięki którym podniesiesz swoje kwalifikacje, dowiesz się jak prowadzić sprawny marketing w sieci i realnie wpłyniesz na wyniki podejmowanych działań w zakresie marketingu internetowego.
Poznaj naszych autorów
Artur Jabłoński
Barbara Stawarz-Garcia
Dagmara Pakulska
Daniel Kędzierski
Edyta Kowal
Jolanta Piela
Szymon Lisowski
Magdalena Urbaniak
Marta Ogórkiewicz
Paweł Tkaczyk
Robert Marczak
Tadeusz Żórawski
Krzysztof Marzec
Witold Wrodarczyk
Marcin Maj
Stałe działy
SOCIAL MEDIA
praktyczne lekcje, dzięki którym metodą krok po kroku będziesz potrafić prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube i w innych społecznościach
czytaj przykładowy artykuł >>
E-COMMERCE
wskazówki dla e-sklepów od A do Z: od analityki po finanse, PR i zarządzanie, pomysły na pozyskanie nowych klientów, budowanie ich lojalności i zwiększenie wartości koszyka
czytaj przykładowy artykuł >>
SEM/SEO
gotowe rozwiązania, które prowadzą do efektywnego zarządzania treścią w Internecie
czytaj przykładowy artykuł >>
ANALITYKA INTERNETOWA
wykorzystaj informacje, które posiadasz o użytkownikach i optymalizuj konwersję opierając się na konkretnych danych
czytaj przykładowy artykuł >>
MOBILE MARKETING
Kompendium wiedzy o sprzedaży i promocji produktów oraz usług za pomocą urządzeń przenośnych
czytaj przykładowy artykuł >>
CONTENT MARKETING
porady dotyczące tworzenia atrakcyjnych treści, które angażują
czytaj przykładowy artykuł >>
W najnowszym numerze
Temat numeru
- Dziesięć niestandardowych pomysłów na reklamę na Facebooku 2021
- Cele sprzedażowe na FB od A do Z
- Dziesięć dobrych praktyk reklamy na Instagramie – czego unikać, o czym pamiętać
- Copywriting w social mediach, czyli angażujące treści promocyjne
- Pinterest a reklama – jak „ugryźć” społeczność fanów designu?
Analityka internetowa
- Sześć pytań, które powinien sobie zadać każdy bloger
Mobile marketing
- Jak łączyć online z offline, czyli dowiedz się, czy Twoje działania online generują sprzedaż offline
SEO
- Podnoszenie ruchu z posiadanych treści i pomysły na recykling content marketingu














