Dział: Reklama

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Potęga kreatywności – czyli czy lubimy niekonwencjonalne reklamy i jak wpływają na zachowania konsumentów?

Kreatywność – hasło, które od początku historii reklamy jest w nim praktycznie obecne. Dosłownego wyjaśnienia pojęcia, tak ściśle związanego z branżą reklamową, należy szukać, w łacinie. „Creatus” oznacza bowiem tyle co „twórczy”, a za kreatywność uważa się „zdolność czy też sztukę tworzenia czegoś nowego”. Tyle jeśli chodzi o wyjaśnienie pojęcia.

Czytaj więcej

Dlaczego patrzymy, ale nie widzimy?

Czy zauważyłeś, że czasem mimowolnie ignorujesz reklamy? To efekt tzw. ślepoty banerowej – sprawia, że użytkownicy omijają wzrokiem nachalne komunikaty marketingowe. Jak to wpływa na reklamodawców i jak temu zaradzić?

Czytaj więcej

Trzy podstawowe błędy w retargetingu

W świecie marketingu istnieje wiele kanałów komunikacji z konsumentem. Jednym z bardziej innowacyjnych, precyzyjnych i zaawansowanych technologicznie jest retargeting.

Czytaj więcej