Możliwość emisji reklamy online na wielu formatach jest kolejną unikatową cechą digitalu, a następną targetowanie, czyli wykorzystanie technologii w taki sposób, aby reklama wyświetlała się wybranej grupie odbiorców. Last, but not least – kreatywność oraz elastyczność zastosowania różnych key visualów, dzięki czemu reklama digitalowa jest na dłużej zapamiętywana przez użytkowników.
Wyróżniki reklamy digitalowej:
POLECAMY
- dokładny pomiar jej skuteczności;
- szybkość uruchomienia kampanii;
- różnorodność formatów;
- wiele rodzajów targetowania;
- możliwość wielu kreatywnych zastosowań tego samego key-visuala.
To właśnie możliwość pomiaru, szybkość uruchomienia kampanii, liczba formatów, sposoby targetowania, kreatywne rozwiązania świadczą o wyjątkowości reklamy online oraz czynią ją zupełnie bezkonkurencyjną, jeśli chodzi o te cechy w stosunku do innych kanałów reklamowych.
Formaty reklamowe na przestrzeni lat
Wiele formatów na przestrzeni lat zyskało na znaczeniu, inne wręcz pomału zmniejszały swój udział w tzw. torcie wydatków reklamowych.
Na początku, czyli po roku 1994, kiedy to pojawiła się pierwsza reklama internetowa, królowały proste bannery. W latach 2000–2009 nadal przeżywały swój rozwój, często zajmując więcej miejsca na stronie internetowej niż wcześniej, np. wyskakując w formie pop-upów. W tamtym okresie większość kampanii nie była jeszcze precyzyjnie dopasowana do swoich...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!