Widownia online w liczbach – tv vs. digital

Badania

Najaktywniejszymi branżami, jeśli chodzi o liczbę kontaktów reklamowych, były w sierpniu Pharmaceuticals, Trade oraz Food (odpowiednio 10,1; 7,3 oraz 6,5 mld kontaktów reklamowych). Te same branże znalazły się na podium najaktywniejszych branż także w czerwcu (wówczas Food zajmowała drugą, a Trade – trzecią pozycję), co może świadczyć o ustabilizowanej sytuacji na rynku reklamowym. W całym zestawieniu TOP 10 pojawiła się tylko jedna nowa – w stosunku do czerwcowego opracowania – branża, czyli Media, books, CD & DVD. Reklamodawcy oferujący multimedia osiągnęli w sierpniu blisko 2 mld kontaktów reklamowych oraz najwyższy wśród branż z zestawienia zasięg – 91%. Uwagę konsumentów najskuteczniej przyciągały reklamy farmaceutyków (Ad Contact Time na poziomie 22,38 s.) oraz instytucji finansowych (20,09 s.)

Jeśli chodzi o konkretne marki, które w sierpniu cieszyły się największymi zasięgami, na pierwszym miejscu w pomiarze cross-mediowym ponownie uplasował się Lidl (1,3 mld kontaktów reklamowych i 83% całkowitego zasięgu). Warto jednak zauważyć, że różnice w całkowitym zasięgu pomiędzy t...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy