1. Śledzenie Web + App
Analytics 4 łączy świat Web i App. W jednej usłudze możesz mierzyć i analizować interakcje użytkowników na Twojej stronie internetowej oraz w aplikacjach mobilnych. Ulepszone zostało również śledzenie użytkowników na wielu urządzeniach, co było prawdziwą piętą achillesową Universal Analytics.
Wszystko za sprawą ulepszonego sposobu identyfikacji użytkownika. W przeciwieństwie do starszej wersji, która bazowała jedynie na identyfikatorze urządzenia (plik cookie), Analytics 4 dane o użytkowniku pozyskuje z trzech różnych źródeł.
POLECAMY
Analytics 4 wykorzystuje aż trzy poziomy identyfikacji użytkownika:
|
Pozwala to ujednolicić i deduplikować dane, stwarzając w ten sposób warunki do bardziej dokładnego mierzenia działań cross-device i multichannel.
2. Analiza customer journey
Oznacza to, że w działaniach marketingowych możesz w końcu uwzględniać wszystkie punkty kontaktu użytkownika z Twoją marką.
Wyobraź sobie, ż...