Jako człowiek uczący prawników o marketingu i marketerów o prawie wybrałem właśnie te dwie branże – ich technologiczne odpowiedniki to martech oraz legaltech.
POLECAMY
Martech
Wychodzisz na zakupy do supermarketu. Twoje szafki sprawdziły już, których potrzebnych i trudniejszych do przeniesienia rzeczy brakuje – zamówiły kolejny zapas chemii, mleka itp.
Ty idziesz tylko po swoje zachcianki. Supermarketowy koszyk oczywiście Cię rozpoznaje – zna też Twoją listę zakupów i wie, co musisz dokupić. Gdy włożysz produkty do koszyka, ten od razu je waży, rozpoznaje i umieszcza na paragonie.
Oczywiście pozwala sobie na podpowiedzi – wie na przykład, że ostatnio jesz za mało ryb i warto to nadrobić. Albo że spodziewasz się odwiedzin dziadków i należałoby kupić coś bardziej z ich listy zakupów. Kosz...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!