W tym roku można spodziewać się również wzmożonego zainteresowania UOKiK oznaczaniem reklam w internecie, tym bardziej że we wrześniu ubiegłego roku wydane zostały obszerne rekomendacje w tym zakresie. Coraz bardziej rozpędza się też sztuczna inteligencja, budząca liczne wątpliwości w kontekście prawa autorskiego. Ze świecznika nie schodzą evergreeny, takie jak (nie)legalny marketing, (nie)dozwolone klauzule w regulaminach i wycieki danych osobowych. Prawo już na dobre rozgościło się w wirtualnej przestrzeni i nie ma przebacz – jeśli chcesz działać w internecie jako profesjonalista, musisz być na bieżąco. Ten artykuł, ze względu na obszerność tematu i ograniczenie liczby znaków, nie jest kompletnym przewodnikiem po prawie internetu w 2023 r., ale ma za zadanie rozświetlić Ci drogę w ciemnościach i dać drogowskazy, żebyś nie musiał błądzić po omacku, próbując ustalić, co jest istotne z punktu widzenia Twojej działalności.
POLECAMY
Obniżki cen
„W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny towaru lub usługi obok informacji o obniżonej cenie uwidacznia się również informację o najniższej cenie tego towaru lub tej usługi, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.”
Ten krótki i z pozoru niewinny przepis art. 4 ust. 2 ustawy o informowaniu o cenach towarów i usług od 1 stycznia 2023 r. spędza sen z powiek organizatorom akcji promocyjnych, również tych, którzy do obniżek podchodzą uczciwie, nie manipulując cenami. UOKiK zajął stanowisko, że nawet jeśli przekreślona cena jest rzeczywiście najniższą z okresu...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!