Ocena: 4/5
Marki reagują na pandemię. Wycofują reklamy, które mogłyby być źle odebrane. Najlepszy przykład to KFC. Brand w globalnej kampanii chciał pokazać, jak klienci oblizują ze smakiem palce. Ford natomiast zastąpił aktualną reklamę spotem bazującym na materiałach z przeszłości, gdzie promuje bezpieczeństwo oraz swoje usługi ubezpieczeniowe. Google, Facebook i Amazon ograniczają z kolei kampanie reklamowe maseczek na twarz i środków medycznych, by zatrzymać napływ nieuczciwych ofert.
POLECAMY

Ocena: 0/5
Z analizy Sequoia Capital wynika, że jednym ze skutków epidemii będzie wzrost kosztów pozyskania nowych klientów. Warto zatem powrócić do zasady Pareto i dbać o lojalność już pozyskanych. Z drugiej strony dane historyczne wskazują, że te marki, które nie szczędziły środków na marketing masowy w kryzysie, zyskiwały później lepszą pozycję na rynku niż oszczędna konkurencja. Wniosek nasuwa się sam – nie można wstrzymywać działań marketingowych, jeśli marka ma mieć jakąś przyszłość.
Ocena: 0/5
Firmy wspierają szpitale, szyjąc maseczki, wysyłając lekarzom posiłki czy drukując na drukarkach 3D niezbędne akcesoria medyczne – i nagłaśniając własne zaangażowanie. Czasem realizują swój CSR...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!