Szlak w reklamę trafia

Szlak z drogowskazami

Innowacyjne pomysły, nowe media, pomysłowe wykorzystanie istniejących – pod tym znakiem upłynął nam w marketingu maj, czerwiec oraz lipiec. Rozwija się współpraca marek z muzykami, testowanie nowych platform kontaktu z konsumentami, a nawet kreatywny outdoor. Gdzieś w tle pojawiają się pierwsze ograniczenia – UOKiK nakłada kary na influencerów, Kraków redukuje outdoor, SAR walczy z greenwashingiem, a UE szykuje Omnibusa. Nic nie szkodzi, bo właśnie ograniczenia inspirują kreatywność.

Ocena 4/5

POLECAMY

Innowacyjne pomysły, nowe media, pomysłowe wykorzystanie istniejących – pod tym znakiem upłynął nam w marketingu maj, czerwiec oraz lipiec. Rozwija się współpraca marek z muzykami, testowanie nowych platform kontaktu z konsumentami, a nawet kreatywny outdoor. Gdzieś w tle pojawiają się pierwsze ograniczenia – UOKiK nakłada kary na influencerów, Kraków redukuje outdoor, SAR walczy z greenwashingiem, a UE szykuje Omnibusa. Nic nie szkodzi, bo właśnie ograniczenia inspirują kreatywność. 

 

Źródło: Pyszne.pl 

 

Ocena 5/5 

Coca-Cola obchodzi 50-lecie obecności w Polsce. W 1972 r. powstała pierwsza linia produkcyjna w Browarze Warszawskim. Z okazji jubileuszu marka zatrudniła Sarę James, laureatkę 4. edycji „The Voice Kids”, żeby nagrała dla niej piosenkę. We wspólnej akcji z Kubotą Coca-Cola nagradza zaś fanów klapkami, ręcznikami, torbami i innymi gadżetami. W ramach intensywnej kampanii reklamuje się w mediach masowych i cyfrowych. Nie mogło też zabraknąć murali. Ten napój to popkulturowy symbol, także w naszym kraju, a hucznie obchodzona feta może przesłonić chmury zbierające się nad producentem z powodu oskarżeń o promowanie niezdrowego stylu życia i przyczynianie się do otyłości w społeczeństwie. 

 

Źródło: Coca-Cola

 

Ocena 5/5

Trzy polskie agencje zdobyły nagrody w konkursie Cannes Lions. Gong w kategorii Outdoor za akcję promującą serial Netflixa „Lupin” dostał złoto. Agencja VMLY& wywalczyła brąz w kate...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy