Ocena 4/5
POLECAMY
Innowacyjne pomysły, nowe media, pomysłowe wykorzystanie istniejących – pod tym znakiem upłynął nam w marketingu maj, czerwiec oraz lipiec. Rozwija się współpraca marek z muzykami, testowanie nowych platform kontaktu z konsumentami, a nawet kreatywny outdoor. Gdzieś w tle pojawiają się pierwsze ograniczenia – UOKiK nakłada kary na influencerów, Kraków redukuje outdoor, SAR walczy z greenwashingiem, a UE szykuje Omnibusa. Nic nie szkodzi, bo właśnie ograniczenia inspirują kreatywność.
Źródło: Pyszne.pl
Ocena 5/5
Coca-Cola obchodzi 50-lecie obecności w Polsce. W 1972 r. powstała pierwsza linia produkcyjna w Browarze Warszawskim. Z okazji jubileuszu marka zatrudniła Sarę James, laureatkę 4. edycji „The Voice Kids”, żeby nagrała dla niej piosenkę. We wspólnej akcji z Kubotą Coca-Cola nagradza zaś fanów klapkami, ręcznikami, torbami i innymi gadżetami. W ramach intensywnej kampanii reklamuje się w mediach masowych i cyfrowych. Nie mogło też zabraknąć murali. Ten napój to popkulturowy symbol, także w naszym kraju, a hucznie obchodzona feta może przesłonić chmury zbierające się nad producentem z powodu oskarżeń o promowanie niezdrowego stylu życia i przyczynianie się do otyłości w społeczeństwie.
Źródło: Coca-Cola
Ocena 5/5
Trzy polskie agencje zdobyły nagrody w konkursie Cannes Lions. Gong w kategorii Outdoor za akcję promującą serial Netflixa „Lupin” dostał złoto. Agencja VMLY& wywalczyła brąz w kat...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!