„Sukces, który rośnie wraz z Tobą” – storytelling programatyczny w pionierskiej kampanii biznesu franczyzowego w branży rolniczej

Case study

Na początku pandemii biznes zatrzymał się, a 84% ludzi spodziewało się dalszego pogorszenia sytuacji. Przez cały czas jej trwania towarzyszy nam strach i niepewność. Dlatego byliśmy zmuszeni zmierzyć się z wyzwaniem: jak zaproponować ludziom otworzenie nowej inwestycji w tak niepewnym czasie? Odpowiedzią była realizacja strategii „nowego początku”, który następuje po tym, co złe, oraz wzbudzenie zaufania poprzez zapewnienie mocnych fundamentów – stabilnych nawet w niepewnych czasach.

Tło/Idea/Insight

Firma GRENE, należąca do holenderskiego koncernu Kramp Group BV, to lider sprzedaży detalicznej na rynku rolniczym (30 lat na rynku, 170 działających sklepów, w trakcie dynamicznej ekspansji). Jednak w nowej, pandemicznej rzeczywistości inwestowanie związane jest z dużym ryzykiem i nieufnością partnerów biznesowych. 
Sklepy GRENE podczas zamknięcia innych branż nadal funkcjonowały, zapewniając rolnikom możliwość dalszej pracy. Jako przedstawiciel sektora rolniczo-technicznego okazaliśmy się wiarygodnym i bezpiecznym partnerem. Jednak dla wielu przedsiębiorców ten sektor jest nadal nieznany lub nie stanowi pierwszego wyboru w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych, dla...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy