O moich rozmówcach: POLECAMY
|
EK: Karol, myślałeś sześć lat temu, kiedy startowałeś ze swoim podcastem, że za jakiś czas Twoim asystentem zostanie sztuczna inteligencja?
Karol Stryja: Absolutnie nie. Pamiętam doskonale początki moich podcastów. Niewielki rynek zdominowany przede wszystkim przez podcasty związane z samorozwojem. Dominująca, jeżeli chodzi o zasięg, Mała Wielka Firma Marka Jankowskiego. Rozpoczynający przygodę z formatem audio Marcin Myszka. Bez tylu, co dzisiaj, podcastów rozrywkowych. Wtedy moim marzeniem był sam rozwój rynku, zasięgi, budowanie świadomości.
Jednego dnia postanowiłem zapytać przechodniów o to, czy wiedzą, co to są podcasty? Nie wyobrażasz sobie, jaki był wtedy poziom świadomości. W centrum Warszawy usłyszałem odpowiedź w stylu: – Podcasty? Oczywiście, że słyszałem o tym. Są kasty i są „pod-kasty”.
Marzyłem wtedy o szerokiej adopcji formatu, o słuchaczach, o nowych tytułach, twórcach takich jak chociażby Asia Okuniewska, d...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!