Meta Title
Wszystkie strony HTML wymagają podania tytułu wskazującego treść, którą zamieszczasz na danej stronie. Sam znacznik
POLECAMY

Głównymi problemami w przypadku tworzenia opisów meta title jest ich słaba optymalizacja. Najczęściej są one za krótkie lub zbyt długie. W konsekwencji nie przedstawiają użytkownikom rzeczywistej zawartości strony internetowej w sposób bezpośredni.
Jeśli Twój title będzie na tyle długi, że przekroczy barierę 600 px długości, musisz liczyć się z tym, że liczba znaków wyniku wyszukiwania zostanie ograniczona, a pod koniec tytułu w miejscu pełnej treści pojawi się wielokropek.
Jeśli chcesz konkurować o najwyższe pozycje, to konstruując tytuł powinieneś pamiętać o najważniejszych, dobrych praktykach. Pierwsza z nich dotyczy unikalności. Na jedną podstronę serwisu powinien przypadać jeden unikalny tytuł. Obecnie znaczna część meta tytułów jest tworzona w sposób chaotyczny bez uprzedniego zaplanowania. Pamiętaj, że nawet dla paginacji możesz wypracować unikalność. Wystarczy, że do tytułu dodasz informacje o aktualnej stronie, na jakiej znajduje się użytkownik (np. Moja ulubiona kategoria | Strona 3 z 20). Title jest również świetnym miejscem na elementy CTA, dzięki wcześniejszemu planowaniu i testowaniu różnych formatów w końcu odnajdziesz ten, który trafi do docelowej grupy użytkowników, jednocześnie poprawiając Twoje wyniki konwersji.
Po drugie, pamiętaj o korelacji treści tytułu z nagłówkiem H1. Powinna być ona ze sobą ściśle powiązana. Aktualnie, jednym z najpowszechniejszych błędów jest ce...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!