Dołącz do czytelników
Brak wyników

Matki na Instagramie

Artykuł | 24 marca 2016 |
190
W ciągu jednego półrocza młode matki generują na Instagramie około pół miliona treści. Użytkowniczki odkrywają Instagrama, gdy poszukują informacji o ciąży i macierzyństwie. Widzą w niej możliwość podzielenia się swoimi codziennymi przeżyciami (pamiętnik ciąży) oraz obserwowania codziennych problemów innych matek. Głównym tematem ich wpisów są dzieci (prawie 80% treści). Podmiotem nieco ponad 20% postów jest mama.

W ciągu jednego półrocza młode matki generują na Instagramie około pół miliona treści. Użytkowniczki odkrywają Instagrama, gdy poszukują informacji o ciąży i macierzyństwie. Widzą w niej możliwość podzielenia się swoimi codziennymi przeżyciami (pamiętnik ciąży) oraz obserwowania codziennych problemów innych matek.

Głównym tematem ich wpisów są dzieci (prawie 80% treści). Podmiotem nieco ponad 20% postów jest mama.

POLECAMY

Matki dzielą się swoimi emocjami. Użycie hastagów pozwala na odnalezienie zainteresowanym osobom danej treści i zwiększa zasięg wpisu (ponad znajomych konkretnej matki). Nieco rzadziej przedmiotem wpisów stają się relacje z codziennego życia (np. informowanie o aktualnym wieku bądź zabawnym wydarzeniu). Pojawiają się także relacje z zabaw (np. kreatywne spędzanie czasu z dzieckiem) – są one wyrazem dbania o rozwój malucha.

Prawie co piąte zdjęcie przedstawiało wizerunek kobiety. We wpisach o sobie samej, kobieta najczęściej pisze o t...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy