Kup teraz, zapłać później. Jak płatności odroczone napędzają sprzedaż w sieci?

Performance marketing

Skuteczna sprzedaż w e-commerce to dziś coś więcej niż dobra oferta czy sprawny marketing. Coraz większą rolę odgrywa etap płatności – kluczowy moment, który często decyduje o finalizacji zakupu. Rosnące znaczenie zyskują rozwiązania typu Buy Now, Pay Later (BNPL), które zmieniają doświadczenie zakupowe po obu stronach transakcji. Dowiedz się, dlaczego elastyczne formy płatności realnie wpływają na wzrost sprzedaży, wartość koszyka i lojalność klientów, zarówno online, jak i offline.

Model płatności odroczonych, który PayPo rozwija na polskim rynku od 2016 r., polega na tym, że konsument dokonuje zakupu bez konieczności natychmiastowej zapłaty, a termin płatności dostosowuje do własnych możliwości i preferencji, wybierając między jednorazową spłatą, a rozłożeniem kwoty na raty. Tego typu elastyczność odpowiada na rosnące oczekiwania współczesnych klientów i stanowi realne wsparcie w zarządzaniu domowym budżetem. Z punktu widzenia konsumenta to wygodne, bezpieczne i elastyczne narzędzie zakupowe, zaś z perspektywy biznesu – konkretna wartość dodana przyczyniająca się do realnych zysków.

POLECAMY

BNPL w Polsce – rosnące zaufanie i realne korzyści

Wśród polskich konsumentów płatności odrocz...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy