Model płatności odroczonych, który PayPo rozwija na polskim rynku od 2016 r., polega na tym, że konsument dokonuje zakupu bez konieczności natychmiastowej zapłaty, a termin płatności dostosowuje do własnych możliwości i preferencji, wybierając między jednorazową spłatą, a rozłożeniem kwoty na raty. Tego typu elastyczność odpowiada na rosnące oczekiwania współczesnych klientów i stanowi realne wsparcie w zarządzaniu domowym budżetem. Z punktu widzenia konsumenta to wygodne, bezpieczne i elastyczne narzędzie zakupowe, zaś z perspektywy biznesu – konkretna wartość dodana przyczyniająca się do realnych zysków.
POLECAMY
BNPL w Polsce – rosnące zaufanie i realne korzyści
Wśród polskich konsumentów płatności odrocz...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!