Jak tworzyć treść, którą pokochają wyszukiwarki i… Twoi klienci?

Case study Otwarty dostęp

Od kilku już lat w branży SEO trwają spory o to, czy tworzenie treści (czyli pozycjonowanie zgodne z zasadami, do jakich dąży Google) jest skuteczne. Czy bez tzw. czarnego SEO można pozyskiwać z wyszukiwarki nowych klientów. Artykuł ten jest podsumowaniem trwającego ponad dwa lata procesu pozyskiwania treści w serwisie Pracuj.pl i omawia efekty takiego podejścia.

Już na etapie planowania projektu liczyliśmy, że przełoży się on na realne wzrosty naszej widoczności w Google. Mimo to punktem wyjścia były potrzeby użytkowników. Aby lepiej poznać potrzeby użytkowników, stworzyliśmy sześć grup docelowych, dla których tworzymy wszystkie treści SEO. 

Na podstawie przeprowadzonych analiz przystąpiliśmy do tworzenia treści. Realizacja artykułów stanowiła dla nas dwoiste wyzwanie. Z j...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy