Tło
iParts to jeden z największych sklepów motoryzacyjnych specjalizujących się w internetowej sprzedaży części samochodowych. Oferuje produkty w konkurencyjnych cenach wyłącznie od sprawdzonych i zaufanych producentów. Liczba oferowanych produktów stanowi wyzwanie pod kątem content marketingu. Tak jak czynnikiem, który wprawia samochód w ruch, jest silnik, tak w przypadku stron internetowych kluczowe znaczenie w generowaniu ruchu ma treść. Treści publikowane na stronach internetowych powinny odpowiadać na deficyty informacyjne użytkowników i jednocześnie spełniać normy SEO, aby walczyć o uwagę odbiorców poprzez wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Co jednak, gdy droga prowadząca do e-commerce’owego sukcesu jest kręta, a biznes spotyka na niej 87 mln znaków?
POLECAMY
Cel
Przygotowanie opisów 29 tys. produktów – takie wyzwanie postawił przed specjalistami Ideo Force klient, sklep internetowy iParts. Głównym celem contentu było transparentne informowanie użytkowników o parametrach produktów, a także zwiększenie widoczności w wynikach wyszukiwania. Analiza SEO wykazała, że średnia długość każdego opisu powi...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!