Jak stworzyć 29 tysięcy opisów produktowych w 24 godziny? Synergia no-code i AI

Case study

Automatyzacja no-code wykorzystująca sztuczną inteligencję (AI) pozwoliła stworzyć 29 tys. merytorycznych opisów produktów motoryzacyjnych w zaledwie 24 godziny. Oznacza to, że nowy tekst powstawał co 3 sekundy! Wykorzystane zostały narzędzia takie jak OpenAI i make.com. Dzięki włączeniu w cały proces analizy wizyjnej i scrapingu danych ze strony internetowej możliwe było uniknięcie zagrożenia halucynowaniem i zapewnienie odbiorcom wartościowego contentu, który jednocześnie wpływa pozytywnie na SEO. Zapraszam do poznania historii o content marketingu na autopilocie, dzięki któremu udało się nie złapać gumy, gdy liczba znaków wciskała w fotel.

Tło

iParts to jeden z największych sklepów motoryzacyjnych specjalizujących się w internetowej sprzedaży części samochodowych. Oferuje produkty w konkurencyjnych cenach wyłącznie od sprawdzonych i zaufanych producentów. Liczba oferowanych produktów stanowi wyzwanie pod kątem content marketingu. Tak jak czynnikiem, który wprawia samochód w ruch, jest silnik, tak w przypadku stron internetowych kluczowe znaczenie w generowaniu ruchu ma treść. Treści publikowane na stronach internetowych powinny odpowiadać na deficyty informacyjne użytkowników i jednocześnie spełniać normy SEO, aby walczyć o uwagę odbiorców poprzez wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Co jednak, gdy droga prowadząca do e-commerce’owego sukcesu jest kręta, a biznes spotyka na niej 87 mln znaków? 

POLECAMY

Cel

Przygotowanie opisów 29 tys. produktów – takie wyzwanie postawił przed specjalistami Ideo Force klient, sklep internetowy iParts. Głównym celem contentu było transparentne informowanie użytkowników o parametrach produktów, a także zwiększenie widoczności w wynikach wyszukiwania. Analiza SEO wykazała, że średnia długość każdego opisu powi...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy