W obu tych przypadkach powinniśmy zacząć od:
POLECAMY
- Analizy sytuacji mikro- i makroekonomicznej. Bez niej trudno zaplanować budżet oraz wytoczyć kamienie milowe do oceny przyjętej strategii. Na dziś mamy do czynienia z pędzącą inflacją, wojną oraz pandemią (tak czy siak, ona cały czas z nami jest) i to są czynniki, które będą wpływały zarówno na budżet, jak i grupę docelową.
- Określenia grupy docelowej, czyli do kogo adresujemy nasze produkty czy usługi oraz jaki będzie ich koszt w najbliższych miesiącach. Niektóre grupy docelowe zapewne znikną z rynku lub już znikły lub mają ogromne problemy (np. branża gastronomiczna).
- Analizy konkurencji i jej wpływu na nasz biznes. Jeżeli działamy poza internetem i teraz chcemy się do niego przenieść, musimy bardzo dokładnie przeanalizować zarówno konkurencję biznesową oraz organiczną, poni...
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!