Jak firmy FMCG reklamują produkty sezonowe? Case study wybranych marek

Nowości z branży

Sezon letni gości już u nas od kilku dni – rozpoczeły się wakacje szkolne, termomerty informuja nas o afrykańskich upałach. Pogoda nie pozostaje bez wpływu na to, co dzieje się w branży reklamowej. Marketerzy prześcigają się w wymyślaniu atrakcyjnych ofert specjalnych i nietuzinkowych kampanii. Wszystko po to, by lato kojarzyło się konsumentom nie tylko z upałem i wypoczynkiem, ale i z wyjątkową ofertą ich marek.

Przyjrzyjmy się bliżej strategiom reklamowym kilku wybranych marek z branży FMCG. Jako źródło informacji posłuży nam badanie gemiusAdReal, prezentujące informacje m. in. o zasięgu i jakości kontaktu odbiorców z reklamami w intrenecie i telewizji.

POLECAMY

Lody królują w telewizji i social mediach

Patrząc na komunikację podjętą przez liderów branży lodowej, można wyróżnić dwa wiodące kierunki. Pierwszym z nich jest podk­­­­­reślanie jakości swoich produktów. Te strategie realizuje marka Schöller w kampanii „Radość dla zmysłów” oraz Grycan z hasłem reklamowym „Lody od pokoleń”. Drugi kierunek narracji marketingowej skierowany jest do kobiet i skupia się na związanej z produktem chwili przyjemności, zapomnienia i beztroski. W taką ko...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy