– Wysokie, milionowe budżety już dawno przestały być gwarantem skuteczności i jakości projektów marketingowych. Potwierdzają to tegoroczne nominacje do IAB MIXX Awards 2019. Cieszy nas,
że w gronie nominowanym znalazły się kampanie, których motorem napędowym był pomysł, a nie kwota wydanych pieniędzy. – komentuje Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska, organizatora konkursu.
POLECAMY
O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2019 zawalczą 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji w 16 kategoriach konkursowych. Najwięcej nominacji zdobyły kampanie „Z nogą w drzwiach, czyli stand-up w sypialni IKEA” oraz „A co gdyby? OLX piętnuje najgorsze zachowania w sieci”.
MIXX Conference: Kampania reklamowa od kuchni – jak „skroić” ją na miarę?
Uroczystą galę, podczas której poznamy tegorocznych...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!