Tak zwycięża się w digitalu. MIXX Awards & Conference 2019

Nowości z branży

O tym, które kampanie ostatnich 12 miesięcy były sprytną mieszanką kreatywności, efektywności oraz możliwości budżetowych dowiemy się podczas gali rozdania nagród trzynastej edycji IAB MIXX Awards. Na IAB MIXX Conference twórcy zaprezentują case studies najbardziej inspirujących projektów nominowanych w konkursie. Wydarzenie odbędzie się  27 listopada w Warszawie.

Wysokie, milionowe budżety już dawno przestały być gwarantem skuteczności i jakości projektów marketingowych. Potwierdzają to tegoroczne nominacje do IAB MIXX Awards 2019. Cieszy nas,
że w gronie nominowanym znalazły się kampanie, których motorem napędowym był pomysł, a nie kwota wydanych pieniędzy.
– komentuje Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska, organizatora konkursu.

POLECAMY

O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2019 zawalczą 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji w 16 kategoriach konkursowych. Najwięcej nominacji zdobyły kampanie „Z nogą w drzwiach, czyli stand-up w sypialni IKEA” oraz „A co gdyby? OLX piętnuje najgorsze zachowania w sieci”.

MIXX Conference: Kampania reklamowa od kuchni – jak „skroić” ją na miarę?

Uroczystą galę, podczas której poznamy tegorocznych l...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy