Dlaczego kontekst jest nowym królem reklamy cyfrowej?

Temat numeru

Co się dzieje, gdy jedno z największych nazwisk muzyki klasycznej w ramach eksperymentu występuje na ruchliwej stacji metra? Tylko siedem osób z ponad 1000 przechodzących zatrzymuje się, aby go słuchać. Sytuacja taka miała miejsce, kiedy Joshua Bell, wyjątkowy talent i dyrektor muzyczny Academy of St. Martin in the Fields, występował na stacji waszyngtońskiego metra.

Dlaczego więcej osób nie zatrzymało się, by posłuchać jego gry?

Ponieważ Joshua Bell nie ogłosił, kim jest, nie podzielił się swoimi osiągnięciami, ani nawet nie nagłośnił, że będzie występował, tłum nie miał żadnego kontekstu na temat jego muzycznego geniuszu. Ludzie zajęci swoimi sprawami, nie zatrzymywali się, by poświęcić mu uwagę.
Reklamodawcy mają dziś do czynienia z podobnym problemem: jeśli reklamy nie są prezentowane w odpowiednim kontekście, mogą nie zdobyć cennego zaangażowania potencjalnych klientów. W rzeczywistości kontekst, który otacza reklamę może być tak samo ważny jak sama reklama i osoba, która ją ogląda.
Dlatego właśnie – podczas gdy treść była królem od wielu lat – kontekst jest nowym królem.
Spójrzmy zatem bliżej na to, dlaczego kontekst jest tak ważny i jak można wykorzystać targetowanie kontekstowe, aby poprawić wyniki kampanii.

POLECAMY

Wykorzystaj zaufanie, którym użytkownik obdarza serwis wydawcy dzięki właściwym placentom reklamowym

Jeśli kontekst jest kluczowy, to nie ma lepszego miejsca do wyświetlania reklam niż wysokiej jakości serwisy informacyjne. Jest tak dlatego, że konsumenci ufają swoim ulubionym stronom i z zaangażowaniem je odwiedzają, a marki mogą wykorzystać to zaufanie, aby zwiększyć efektywność swojego przekazu.
Jak wykazały ostatnie badania IAB, 84% odbiorców treści stwi...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy