Dlaczego więcej osób nie zatrzymało się, by posłuchać jego gry?
Ponieważ Joshua Bell nie ogłosił, kim jest, nie podzielił się swoimi osiągnięciami, ani nawet nie nagłośnił, że będzie występował, tłum nie miał żadnego kontekstu na temat jego muzycznego geniuszu. Ludzie zajęci swoimi sprawami, nie zatrzymywali się, by poświęcić mu uwagę.
Reklamodawcy mają dziś do czynienia z podobnym problemem: jeśli reklamy nie są prezentowane w odpowiednim kontekście, mogą nie zdobyć cennego zaangażowania potencjalnych klientów. W rzeczywistości kontekst, który otacza reklamę może być tak samo ważny jak sama reklama i osoba, która ją ogląda.
Dlatego właśnie – podczas gdy treść była królem od wielu lat – kontekst jest nowym królem.
Spójrzmy zatem bliżej na to, dlaczego kontekst jest tak ważny i jak można wykorzystać targetowanie kontekstowe, aby poprawić wyniki kampanii.
POLECAMY
Wykorzystaj zaufanie, którym użytkownik obdarza serwis wydawcy dzięki właściwym placentom reklamowym
Jeśli kontekst jest kluczowy, to nie ma lepszego miejsca do wyświetlania reklam niż wysokiej jakości serwisy informacyjne. Jest tak dlatego, że konsumenci ufają swoim ulubionym stronom i z zaangażowaniem je odwiedzają, a marki mogą wykorzystać to zaufanie, aby zwiększyć efektywność swojego przekazu.
Jak wykazały ostatnie badania IAB, 84% odbiorców treści stw...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!