Deweloper pomoże klientowi dzięki aplikacji

Aktualności
Deweloperzy mieszkaniowi i biurowi coraz częściej sięgają po nowoczesne technologie wspierające obsługę klienta. Często są to platformy IT i specjalne aplikacje, które służą przede wszystkim do sprawniejszego odpowiadania na zapytania, ale też umożliwiają rezerwację miejsca parkingowego czy roweru w miejscu pracy. Takie rozwiązania cieszą się już popularnością w segmencie nieruchomości komercyjnych. Powoli zaczynają być także wykorzystywane przez deweloperów na rynku mieszkaniowym. Zdaniem ekspertów, sprawna obsługa klienta, bazująca na relacjach z wykorzystaniem nowoczesnych aplikacji może sprawić, że klient stanie się ambasadorem marki.
Deweloperzy mieszkaniowi i biurowi coraz częściej sięgają po nowoczesne technologie wspierające obsługę klienta. Często są to platformy IT i specjalne aplikacje, które służą przede wszystkim do sprawniejszego odpowiadania na zapytania, ale też umożliwiają rezerwację miejsca parkingowego czy roweru w miejscu pracy. Takie rozwiązania cieszą się już popularnością w segmencie nieruchomości komercyjnych. Powoli zaczynają być także wykorzystywane przez deweloperów na rynku mieszkaniowym. Zdaniem ekspertów, sprawna obsługa klienta, bazująca na relacjach z wykorzystaniem nowoczesnych aplikacji może sprawić, że klient stanie się ambasadorem marki.

Według analiz agencji badawczej Forrester Research, po raz pierwszy w historii, klienci podejmując decyzję zakupową chętniej korzystają ze strony internetowej firmy i tzw....
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy